Contributiebrief 2022-2023 en Ledenkaarten

Vanaf dit jaar communiceren wij bij voorkeur via e-mail met u en u kunt vanaf dit jaar snel en eenvoudig de contributie via ‘Ideal’ betalen. Ook verandert het uitdelen van de ledenkaarten, maar daarover leest u meer in de contributiebrief.

De leden van wie wij een e-mailadres hebben, ontvangen 19 november a.s. de contributiebrief per mail. In deze mail zit een link om snel en eenvoudig via ‘Ideal’ de contributie te betalen. De leden van wie wij geen e-mailadres hebben, ontvangen in de week van 21 november a.s. de contributiebrief per post. In de contributiebrief worden deze leden gevraagd om hun e-mailadres door te geven via leden@ijsclubvolmoedharderwijk.nl voor toekomstige communicatie.

Als u vragen of opmerkingen heeft dan kunt u een e-mail sturen naar leden@ijsclubvolmoedharderwijk.nl.

Wij hopen op een winter met veel schaatsplezier!

Met vriendelijke groet,
IJsclub Volmoed