Harderwijk op IJs

De Markt wordt ieder jaar gedurende 6 weken omgetoverd in “A place to be”. Door de aankleding van de omgeving, koek en zopie, dennengeur, gluhwein en gezellige muziek vermaakt jong en oud zich tijdens de donkere dagen rond kerst. In de gezellige horecagelegenheid praat je bij, kijk je trots naar je schaatsende (klein)kinderen en geniet je van een hapje en een drankje. Kortom, je mag het niet missen.

Stichting Harderwijk op IJs heeft de afgelopen 10 winters een gezellige kunstijsbaan op de Markt gerealiseerd. De stichting is druk doende om ook dit jaar vijf weken ijsplezier te realiseren. Veel kinderen in Harderwijk en de nabije omgeving genieten elk jaar, maar ook niet-schaatsers vinden een prima plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van ouderwetse ijspret.

Ambitie
De ambitie is om de inwoners van Harderwijk en haar wijde omgeving, scholen, bedrijven, instellingen, gemeente, sponsors en horeca te betrekken en te laten genieten van het schaatsen, de ambiance, de totaalbeleving rond de kunstijsbaan in Harderwijk. Tevens willen we de winterstad gedachte als een olievlek zien te verspreiden waardoor Harderwijk nog meer aantrekkingskracht en uitstraling in de wijde regio krijgt in de wintermaanden.

Wij hopen een wezenlijke bijdrage te leveren voor het ontstaan van “Harderwijk Winterstad, Stad Vol Verrassingen!”

Klik hier om naar website te gaan.