Algemene ledenvergadering donderdag 9 november

Op donderdag 9 november 2023 om 20.00 uur houdt IJsclub Volmoed de 116e algemene ledenvergadering. Tijdens deze vergadering bespreken we onder andere de baanindeling en -regels, de financiën, de contributie, de ledenontwikkeling, de samenstelling van het bestuur en verhuur van het clubgebouw. Ook is het mogelijk om tijdens de rondvraag punten in te brengen.

Als je de algemene ledenvergadering wil bijwonen, meld je dan voor 6 november a.s. aan via leden@ijsclubvolmoedharderwijk.nl. Zodra bekend is hoeveel leden aanwezig zijn informeren we je over de locatie.

Samenstelling bestuur

Reijer Roelofsen en Niek Commandeur treden conform het schema van aftreden af, maar stellen zich herkiesbaar. De overige bestuursleden ondersteunen dit van harte, vanwege hun toegevoegde waarde en ervaring, voor een nieuwe periode van 4 jaar. Reijer en Niek zijn herkiesbaar, maar het is mogelijk dat andere kandidaten zich aanmelden. Dit moet voor 2 november a.s. via leden@ijsclubvolmoedharderwijk.nl. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt gestemd over de (her)benoeming van 2 posities binnen het bestuur.